سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لیلی و مجنون
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

سلام : بعد از 5 سال دوباره خدمت دوستان سلام عرض میکنم ..

لطفا علت نبودمو توی این چدسال نپرسید ...معذورم از جوابش..

راستش میخواستم از ادامه دادن این وبلاگ منصرف شم و دیگه این اکانتو حذف کنم ..ولی یه نظری از

دوستان بپرسم.15 ساله که این وبلاگ هست..و اگه تمایل دارید که همچنان بمونه ..موضوع وبلاگ عوض میشه 

به رمان های خواندنی و جذاب. و دوستان لطف کنند نام رمان هایی که قبلا خوندند و یه توضیح کوچیک درباره اش 

برام تو قسمت نظرات قرار بدن اگه شد لینک دانلود رو هم قرار بدن ...من موضوع رو با نام ارسال کننده تو وبلاگ قرار

میدم.. ممنون از همکاری تون ..در ضمن لینک سایتم رو اینجا قرار میدم ..با عنوان " فاست بیتکوین کش"  

===================> https://www.arya3d.ir <===========================




موضوع مطلب :

          
پنج شنبه 98 آبان 23 :: 12:49 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 164478
قالب وبلاگ